BLS Assistance

Ak v dôsledku poruchy, dopravnej nehody alebo inej udalosti, ktorá je uvedená v podmienkach, vozidlo nie je schopné sa pohybovať, klienti prenájmu BLS dostanú nasledujúce služby
Podrobnosti

Výmena poškodeného kolesa

V prípade nepredvídanej situácie, keď je poškodené koleso vozidla, je potrebné jeho nahradenie:

  • Spoločnosť zabezpečí výjazd technickej pomoci, ktorá pomôže vymeniť poškodené koleso za vaše rezervné koleso;
  • v prípade poškodenia dvoch alebo viacerých kolies zároveň, klientovi bude ponúknutá evakuácia vozidla.

Technická pomoc

Služba je poskytovaná na náklady spoločnosti.

K službám technickej pomoci patrí:

  • Doručenie paliva. Spoločnosť platí len za doručenie, cenu a množstvo paliva - si objednávate a platíte samostatne;
  • Naštartovanie motora z externého zdroja energie (dobíjanie batérie);
  • Výmena poškodeného kolesa za vaše rezervné koleso;
  • Núdzové otvorenie dverí, odmrazovanie zámkov.

Evakuácia vozidla

Služba je poskytovaná na náklady spoločnosti.

Evakuácia sa vykonáva z miesta udalosti do najbližšieho autorizovaného servisného strediska podľa značky vášho vozidla.

Doručenie paliva

V prípade nepredvídanej situácie, keď palivo dôjde skôr, ako klient dorazí na čerpaciu stanicu, a motor vozidla zastaví, bude zabezpečené doručenie paliva na miesto zastavenia vozidla.

Naštartovanie motora z externého zdroja energie

V prípade nepredvídanej situácie, keď batéria vozidla stratí svoju kapacitu a pokusy o vlastné naštartovanie motora vozidla nevedú k výsledku:

  • Spoločnosť zabezpečí výjazd technickej pomoci, ktorá vám pomôže naštartovať motor z externého zdroja energie;
  • po úspešnom naštartovaní motora technickou pomocou sa musíte okamžite obrátiť na odporúčaný autorizovaný servis, ktorý vyrieši problém;
  • v prípade neúspešných pokusov o naštartovanie motora technickou pomocou bude ponúknutá služba evakuácie vozidla.

Po obdržaní služby evakuácie môžete využiť ďalšie služby v rámci programu:

Poskytnutie náhradného vozidla.

Služba je poskytovaná na náklady Spoločnosti v prípade udalosti a následnej evakuácie vozidla z miesta poruchy do najbližšieho autorizovaného špecializovaného servisného strediska, za podmienky, že:

  • Vozidlo nie je možné opraviť do jedného dňa a klient musí čakať na dokončenie opravy do nasledujúceho pracovného dňa servisu.
  • V prípade prekročenia finančných limitov klient sám hradí sumu, o ktorú náklady na službu presahujú limit.

Poskytnutie lístkov na vlak, autobus a leteckú dopravu.

Služba je poskytovaná na náklady Spoločnosti v prípade udalosti a následnej evakuácie vozidla z miesta poruchy do najbližšieho autorizovaného špecializovaného servisného strediska, za podmienky, že:

  • Servis, kam bolo vozidlo odoslané na opravu, je vzdialený viac ako 50 km od miesta pobytu klienta.
  • Vozidlo nie je možné opraviť do jedného dňa a klient musí čakať na dokončenie opravy do nasledujúceho pracovného dňa servisu.
  • Spoločnosť poskytne lístky (letecké, autobusové alebo vlakové) na pokračovanie cesty pre klienta a pasažierov, ktorí boli vo vozidle v čase udalosti, a jeden lístok klientovi na cestu späť na vyzdvihnutie opraveného vozidla.
  • V prípade prekročenia finančných limitov klient sám hradí sumu, o ktorú náklady na službu presahujú limit.

Umiestnenie nepojazdného vozidla na stráženom parkovisku

Služba je poskytovaná na náklady Spoločnosti v prípade udalosti a následnej evakuácie vozidla z miesta poruchy do najbližšieho autorizovaného špecializovaného servisu, ak sa udalosť stala v nočnom čase alebo v čase, keď servis nepracuje.

V prípade prekročenia finančných limitov klient sám hradí sumu, o ktorú náklady na službu presahujú limit.

Ubytovanie v hoteli.

Služba je poskytovaná na náklady Spoločnosti v prípade udalosti a následnej evakuácie vozidla z miesta poruchy do najbližšieho autorizovaného špecializovaného servisného strediska, za podmienky, že:

  • Servis, kam bolo vozidlo odoslané na opravu, je vzdialený viac ako 50 km od miesta pobytu klienta.
  • Vozidlo nie je možné opraviť do jedného dňa a klient musí čakať na dokončenie opravy do nasledujúceho pracovného dňa servisu.
  • V prípade prekročenia finančných limitov klient sám hradí sumu, o ktorú náklady na službu presahujú limit.
Pýtajte sa na InstagramPýtajte sa na TelegramPýtajte sa na Viber